Der er klare fordele ved at tilføje Canvas-formatet til et kampagne-setup sammenlignet med traditionelle annoncer. Vigtigst er det at fremhæve nøglemetrikkerne ”Visningstid for lynoplevelse” og ”Visningsprocent for lynoplevelse”, som præcist viser, hvor længe og hvor meget af indholdet brugerne har interageret med i gennemsnit.
Her ser vi, at personer, der har interageret med Canvas-formatet, i gennemsnit har brugt 19 sekunder med annoncen. I løbet af denne tid har de læst mere og ladet sig inspirere af budskaberne om Stellar cyklen. Denne høje interaktion understreges af, at personerne i gennemsnit har set 89,7 % af indholdet i Canvas. Den dokumenterede fastholdelse gør formatet ideelt til Awareness-aktiviteter.
Canvas giver derfor en unik mulighed for effektiv retargeting. Vi kan målrette vores opfølgningsbudskaber specifikt til dem, der har åbnet eller interageret med Canvas, hvilket øger chancerne for konvertering og fortsat engagement igennem kunderejsen.
Canvas giver derfor en unik mulighed for effektiv retargeting. Vi kan målrette vores opfølgningsbudskaber til dem, der har åbnet eller interageret med Canvas, hvilket øger chancerne for konvertering og fortsat engagement igennem kunderejsen.