For at opvarme modtagerlisten opdelte vi den i puljer à 1.000 for at kunne analysere deres adfærd i mindre grupper. Dette skridt var essentielt for ikke at beskadige HHL’s nye sending-domæne og IP-adresse. Havde vi sendt mails til alle modtagere på én gang, kunne dette have resulteret i, at vores mails i stedet ville ende i SPAM-mappen.
Da HHL henvender sig til B2B-virksomheder, og kunderejsen er lang, blev der udarbejdet et velkomstflow. Dette flow fortalte om deres værdier samt produkter for at opvarme og aktivere modtagerne. Derefter opsatte vi adfærdsflows, herunder forladt kurv og browser abandonment-flows, for at ramme kunderne på de rigtige tidspunkter og stadier i deres kunderejse.
Udover dette håndterer vi også deres kampagne-mails med to udsendelser i måneden. I samarbejde med HHL udarbejdede vi en content-plan, hvorefter vi har opsat det løbende e-mail-indhold.
Udover dette håndterer vi også deres kampagne-mails og 2 udsendelser i måneden. Her udarbejdede vi i samarbejde med HHL en content-plan, hvor vi efterfølgende har opsat e-mail-indholdet.
